جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

خرید بازی Horizon Forbidden West

بازی شگفت انگیز Horizon Forbidden West برای PS4 با شخصیت دوست داشتنی Aloy یک اکشن فوق العاده هیجان انگیز است به حدی که بازیکن از گرافیک بازی این به شگفت می آید.

این بازی با گرافیکی بی نظیر در دو نسخه تولید شده که می توانید آن را از فروشگاه معتبر تلنو تهیه نمایید .

برای خرید بازی Horizon Forbidden West برای PS4  از همین صفحه و  خرید بازی Horizon Forbidden West برای PS5 از اینجا اقدام نمایید.

اما داستان بازی یک اکشن آخرزمانی است . یک بیماری ناشناخته زمین را فرا گرفته و تمدن بشری دچار نابودی شده و شخصیت اصلی بازی Aloy  در پی کشف و علت این بیماری است.  شکل جدیدی از مردم و قبایل به وجود آماده است, این قبایل می توانند ماشین های غول پیکری را کنترل کنند.

الوی زمان زیادی را صرف یافتن درمانی برای این بیماری می کند و برای این امر به غرب ممنوعه سفر می کند. غرب ممنوعه شهرهای کالیفرنیا, یوتا و نودا و مناطقی از سانفرانسیسکو و دره یوسیمیتی را شامل می شود که همه ویران شده و طبیعت بر تمدن غلبه کرده است و حتی بخش های از آن ها زیر اب رفته اند. در غرب ممنونه منطقه ای به نام carja  وجود دارد که بسیار خطرناک و اسراآمیز است.

افرادی که به این منطقه سفر کرده اند قالبا برنگشته و یا دیوانه شده اند.

الوی در بازی با قبایل و سکونتگاه های جدیدی آشنا می شود که ماجراهای جالبی را در خود دارد. به مدد وجود این طبیعت بکر تاجرها, متخصصین گیاهان داروی, خیاط ها, شکارچیان  و افراد مختلفی در بازی وجود دارند که خود جریانهای جالبی را نیز رغم می زنند.

سلاح های این بازی که توسط الوی استفاده می شود تیرکمان و نیزه است اما سازنده بازی خبر اضافه شدن چند سلاح جدید را نیز داده است ما در این مقاله “۱۵ نکته ای که باید درباره بازی Horizon Forbidden West بدانید” توضیحات کاملتری را در مورد بازی داده ایم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.